torsdag 10 april 2008

Mina första år





Nu har jag hittat boken med stort B!


Jag vet inte hur många jag bläddrat i för att sedan lägga tillbaka på hyllan. Denna superfina Mina första år-bok ropade på mig från hyllan när jag kom in i bokhandeln. De hade bara en, sicken tur för mig att den fanns kvar när jag kom.


Där finns fina små citat och verser, fickor att spara foton och diverse småplock som hårlock och teckningar i. Ljusblått och rosa, rosetter och lulllull lyser med sin frånvaro. Perfekt. Jag rekomm,enderar verkligen alla som letar efter en bok att skriva ner barnets första tid i, att kika efter Mina första år från Ordalaget.

2 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Nämen så roligt att du börjat blogga :)
Välkommen till bloggvärlden, den är beroendeframkallande ;)

Jättefin babybok, det där är ju verkligen en djungel.

kram

Moodboardwithflowers sa...

ååå den vill ju jag med ha