onsdag 16 april 2008

Med magen i vädret...

Lilla räkan som bor där inne verkar trivas alldeles utmärkt. Vi trodde nog att den lilla skulle velat titta ut vid det här laget, men inte då. Nu har vi gått några dagar över tiden, det datum vi fått var den 11 april. Men jag mår bra över lag, fogarna är besvärliga och jag har fått problem med lederna, främst i händer och fingrar. Fast efter att ha haft betydligt värre problem med illamående, blodtryck och sköldkörtel under hela graviditeten så tycker jag att jag känner mig så mycket bättre nu! Det är skönt att kunna lulla runt hemma och fixa och dona. Jag njuter av den här sista tiden. Kanske är den en gåva, eftersom det inte varit så lätt att njuta tidigare.

Det verkar som att vi kommer ha den lilla här hos oss senast nästa vecka. Spännande! Vi längtar efter dig lille vän!



En gravid blivande mamma och en skengravid blivande pappa!

2 kommentarer:

Livet runt 35 sa...

Det går ju bra det här!

Lycka till!

Kram Anna

Maria sa...

Måste vara spännande att gå och vänta!
Lycka till!